Depunere documente si cereri on-line
Utilizand aceasta sectiune aveti posibilitatea de a interactiona online cu Casa Judeteana de Pensii Suceava in vederea acordarii drepturilor pe care aceasta le stabileste si plateste. Inainte de a accesa comunicarea electronica va rugam sa cititi: Procedura privind utilizarea comunicarii electronice
Extras din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor ACORD: Prin prezenta, în conformitate cu prevederile art. 4, alin. 1 și art. 7 din Regulamentul nr. 679 din 26 aprilie 2016, emis de Parlamentul European și Consiliul Uniunii Europene, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, îmi dau în mod expres consimțământul pentru prelucrarea tuturor datelor cu caracter personal conținute de petiția transmisa prin e-mail pe adresa Casei Judetene de Pensii Suceava. Recomandare: Pe orice cerere adresata Casei Judetene de Pensii va rugam sa precizati si un numar de telefon unde sa puteti fi apelat in caz de anumite lamuriri.
1. Comunicarea prin posta electronica (e-mail) pentru fiecare operatie din prestatiile de mai jos beneficiarul va parcurge pasii descrisi mai jos: - descarca formularul (cererea) necesar fiecarii prestatii - completeaza formularele - semneaza olograf formularele - transmite formularele si actele necesare prestatiei ( adeverinte, facturi, acte doveditoare pentru acea prestatie, acte de stare civila, acte de deces, etc.) catre institutia noastra la adresa de e-mail specificata in format: .JPEG, .JPG, .PNG, .XML, .CMS sau .PDF ( va rugam sa trasmiteti numai la adresa de e-mail specificata pentru prestatia respectiva, nu la toate adresele de e-mail; deasemenea va rugam sa verificati fisierele inainte de a le trimite astfel incat datele sa fie clare.) - transmite in acelasi e-mail si pe cerere numarul de telefon la care poate fi contactat - documentele transmise prin e-mail sunt descarcate, listate si transmise catre compartimentele de specialitate functie de natura cererii unde vor fi prelucrate in termenul legal de solutionare a cererilor.
2. Comunicarea prin intermediul serviciilor electronice oferite de Portalul CNPP
Pentru a comunica prin serviciul electronic oferita de Portalul CNPP: apasati aici |